Stichting CORE

CORE zet zich in voor de basisbehoeften van een ieder

Welkom op de website van STICHTING CORE

Stichting CORE is een politieke organisatie die zich wil richten op de basisbehoeften van een ieder. Stichting CORE is actief als dienstverlener in het kader van bewindvoering, juridische dienstverlening, handelsonderneming, een transportonderneming, vastgoed en wij zetten ons actief in voor onze medemens door middel van de USA CARE RIDE. Maar het belangrijkste politiek voeren en strijden voor de basisbehoeften van een ieder gefinancierd door deze ondernemingen zal de basis zijn van onze organisatie.

Heb jij een geschil met de overheid?
Gebruik het formulier hiernaast en we nemen contact met je op.

Nieuws van CORE

17-08-2020

Blog: #samenrotterdamveiligermaken

Stichting CORE constateert een toename van groot vrachtverkeer (zeecontainers en tankers) over de Ring in Pernis. Voor Pernis geldt een verbod voor vrachtwagens, bestemmingsverkeer uitgezonderd. De gemeente is voorgesteld een camera bij de tunnel onder het spoor vanuit het Hendrik Troostpad op te hangen die alleen reageert op voertuigen hoger dan 3 meter. Was er sprake van bestemmingsverkeer is dat snel te corrigeren.

De gemeente legt de bal terug en vraagt om foto’s. Aan u de vraag indien u een vrachtwagen met container of tank door Pernis ziet rijden foto’s te maken en te mailen naar stichtingcore@gmail.com.

Heb jij in jouw buurt ook zo’n item laat het ons weten!
#samenrotterdamveiligermaken