Stichting CORE is een politieke organisatie die zich wil richten op de basisbehoeften van een ieder. Zij wilt lokaal, provinciaal, landelijk en op Europees niveau actief zijn. Dit gaat zij bewerkstelligen door mensen te werven die zich aan willen sluiten bij haar organisatie.

CORE zal zich voor inzetten voor de basisbehoeften van de mens, in de ruimste zin des woords.

Zit u op FACEBOOK? Like ons en help onze boodschap te verspreiden!

01-08-2020

Blog/stelling: #Zwembad #Pernis deel 2

6 juli berichtte stichting CORE dat de gemeente heeft besloten het zwembad in Pernis te sluiten. De gemeente heeft inmiddels aangegeven dit te verlengen tot 17 augustus. Er zijn over deze situatie vragen gesteld. Wij verwachten binnen een week antwoorden te ontvangen.

Zet morgen verkeerd in een parkeervak wedden dat ze u aanpakken. Wat denkt de gemeente Rotterdam hier mee te bereiken? De overtreders gingen toch al zwemmen terwijl het zwembad was gesloten, dus met dit besluit pakken ze hun niet!

Aan u de stelling, het sluiten van het zwembad in Pernis is het teken dat de gemeente Rotterdam niet in staat is zodanig op te treden dat zij een paar jeugdige raddraaiers kan leren wat wel en wat niet kan. Als zij dat niet in deze situatie kan in welke situatie kan zij dat dan. Het is een teken van onwil, van onvermogen en machtsmisbruik om dit als een stok te gebruiken om van de kostenpost af te komen.