Stichting CORE is een politieke organisatie die zich wil richten op de basisbehoeften van een ieder. Zij wilt lokaal, provinciaal, landelijk en op Europees niveau actief zijn. Dit gaat zij bewerkstelligen door mensen te werven die zich aan willen sluiten bij haar organisatie.

CORE zal zich voor inzetten voor de basisbehoeften van de mens, in de ruimste zin des woords.

Zit u op FACEBOOK? Like ons en help onze boodschap te verspreiden!

05-10-2020

Blog: Voor ambtenaren van de gemeente #Rotterdam gelden andere regels

Op 5 oktober 2020 om 09:00 gooit een BOA van de gemeente Rotterdam zijn afval uit het raam. Als u of wij dat zouden doen kunnen wij een boete van 180 euro krijgen.

De Rotterdam (gemeente) is gevraagd om een reactie en die geeft aan dat voor BOA's andere regels gelden. Natuurlijk is bij het telefoontje door onze secretaris een klacht ingediend. Wij vinden namelijk dat BOA's een voorbeeldfunctie hebben. Daarnaast constateert CORE de laatste tijd dat de overheid nogal met twee maten meet als het om haar belangen gaat of die van inwoners en met name in Rotterdam.

De datumstempel van de dashcam is niet juist. Deze dashcam stopt helaas met het bijhouden van de datum etc nadat de spanning enige tijd er af is geweest.