Stichting CORE is een politieke organisatie die zich wil richten op de basisbehoeften van een ieder. Stichting CORE is actief als dienstverlener in het kader van bewindvoering, juridische dienstverlening, handelsonderneming, een transportonderneming, vastgoed en wij zetten ons actief in voor onze medemens door middel van de USA CARE RIDE. Maar het belangrijkste politiek voeren en strijden voor de basisbehoeften van een ieder gefinancierd door deze ondernemingen zal de basis zijn van onze organisatie.

Heb jij een geschil met de overheid?
Gebruik het formulier hiernaast en we nemen contact met je op.

01-08-2020

Blog/stelling: #Zwembad #Pernis deel 2

6 juli berichtte stichting CORE dat de gemeente heeft besloten het zwembad in Pernis te sluiten. De gemeente heeft inmiddels aangegeven dit te verlengen tot 17 augustus. Er zijn over deze situatie vragen gesteld. Wij verwachten binnen een week antwoorden te ontvangen.

Zet morgen verkeerd in een parkeervak wedden dat ze u aanpakken. Wat denkt de gemeente Rotterdam hier mee te bereiken? De overtreders gingen toch al zwemmen terwijl het zwembad was gesloten, dus met dit besluit pakken ze hun niet!

Aan u de stelling, het sluiten van het zwembad in Pernis is het teken dat de gemeente Rotterdam niet in staat is zodanig op te treden dat zij een paar jeugdige raddraaiers kan leren wat wel en wat niet kan. Als zij dat niet in deze situatie kan in welke situatie kan zij dat dan. Het is een teken van onwil, van onvermogen en machtsmisbruik om dit als een stok te gebruiken om van de kostenpost af te komen.