28-12-2020

Blog: #De Botlek #JoopvanderHor #EdwinSmid #Gebiedscommissie #Hoogvliet deel 2

Afgelopen week hadden we een hele boze columnist in de mailbox. Dit naar aanleiding van onze reactie op zijn respectloze column in De Botlek .

Hij verwees ons naar een artikel wat het Albrandswaards Dagblad had geplaatst over onze reactie. Er volgde een mailwisseling waarin deze man zich gedroeg als een klein kind.

Tot zojuist een van onze facebookbotjes met onderstaand artikel kwam. De Rotterdamse Rekenkamer verwijt ook het stadsbestuur en de gemeenteraad dat er niet wordt geluisterd naar gewone mensen en dat de gemeente te veel gericht is op procedures en regels. Bestuurlijke overmoed viert hoogtij en er wordt van fouten niet geleerd.

Dus daarmee maak je je als college en hoofdbestuur ook niet bepaald geliefd. Het is dan ook volstrekt begrijpelijk dat gebiedscommissies de toon aanpassen.