Feed

25-08-2020, 14:36

Blog: Het is er breed genoeg #Pernis

Volgens de gemeente Rotterdam, Politie Team Verkeer Rotterdam en de RET is het er breed genoeg. Er zijn mensen die altijd klagen. Er zijn ook mensen die actie ondernemen. Een bewoner in de Ring in Pernis was...   Meer

17-08-2020, 14:35

Blog: #samenrotterdamveiligermaken

Stichting CORE constateert een toename van groot vrachtverkeer (zeecontainers en tankers) over de Ring in Pernis. Voor Pernis geldt een verbod voor vrachtwagens, bestemmingsverkeer uitgezonderd. De gemeente is...   Meer

01-08-2020, 14:33

Blog/stelling: #Zwembad #Pernis deel 2

6 juli berichtte stichting CORE dat de gemeente heeft besloten het zwembad in Pernis te sluiten. De gemeente heeft inmiddels aangegeven dit te verlengen tot 17 augustus. Er zijn over deze situatie vragen...   Meer

06-07-2020, 14:31

BLOG: Nog 1 incident en de Kuip Feyenoord Stadion moet dicht #Zwembad Pernis deel 1

In de gemeente Rotterdam ligt de plaats Pernis. De gemeente heeft de afgelopen jaren stukje voor stukje alle gemeentelijke activiteiten uit deze plaats gehaald. Het zwembad is al een jaren een bron van...   Meer

02-07-2020, 14:30

Nieuws: De stichting is een feit, vandaag langs de notaris geweest.

Meer

<< NieuwerOuder >>